Als u geen mail heeft ontvangen nadat u besteld heeft kunt u de volgende stappen ondernemen.
- Kijk in de spam map van uw email provider
- Controleer uw email adres onder uw account instellingen
- Stuur een email naar mike@hakenenmaken.nl
De haakpatronen worden in pdf formaat verstuurd via de mail. De meeste computers, tablets en telefoons kunnen deze bestanden zonder problemen openen. Als dit niet het geval is heeft u waarschijnlijk een speciale applicatie die pdf bestanden kan lezen nodig . Een voorbeeld is Adobe acrobat reader.
De track en trace code vindt u onder “Mijn account” -> “bestellingen”. Kunt u de code niet vinden? Stuur dan een mailtje naar mike@hakenenmaken.nl met het bestelnummer en postcode.
Nadat u een haakpatroon heeft besteld krijgt u een mail met een download link. U kunt ook het patroon downloaden via de website, de download link staat onder “Mijn account” -> “Downloads”
Ja, er zitten verscillen tussen.
Deze verschillen zijn:
- Met een account kunt u de patronen onbeperkt opnieuw downloaden. Zonder account moet u de email met download link goed bewaren.
- Met een account kunt altijd uw facturen terughalen en bekijken. Zonder kunt u de factuur alleen herbekijken met de originele bestelmail.
Bent u de email verloren en heeft u een bestelling geplaatst zonder account? Stuur dan een berichtje naar mike@hakenenmaken.nl en we zullen de email opnieuw versturen.