Veelgestelde vragen

Als u geen mail heeft ontvangen nadat u besteld heeft kunt u de volgende stappen ondernemen.

  • Kijk in de spam map van uw email provider
  • Controleer uw email adres onder uw account instellingen
  • Stuur een email naar [email protected]

De haakpatronen worden in pdf formaat verstuurd via de mail. De meeste computers, tablets en telefoons kunnen deze bestanden zonder problemen openen. Als dit niet het geval is heeft u waarschijnlijk een speciale applicatie die pdf bestanden kan lezen nodig . Een voorbeeld is Adobe acrobat reader.

De track en trace code vindt u onder “Mijn account” -> “bestellingen”. Kunt u de code niet vinden? Stuur dan een mailtje naar [email protected] met het bestelnummer en postcode.

Nadat u een haakpatroon heeft besteld krijgt u een mail met een download link. U kunt ook het patroon downloaden via de website, de download link staat onder “Mijn account” -> “Downloads”

Ja, er zitten verscillen tussen.

Deze verschillen zijn:

  • Met een account kunt u de patronen onbeperkt opnieuw downloaden. Zonder account moet u de email met download link goed bewaren.
  • Met een account kunt altijd uw facturen terughalen en bekijken. Zonder kunt u de factuur alleen herbekijken met de originele bestelmail.

Bent u de email verloren en heeft u een bestelling geplaatst zonder account? Stuur dan een berichtje naar [email protected] en we zullen de email opnieuw versturen.