Veelgestelde vragen

Ik heb geen e-mail ontvangen
Ik kan het haakpatroon niet openen
Waar vind ik de track and trace code?
Hoe verkrijg ik de gekochte haakpatroon?
Zit er een verschil tussen bestellen met een account en zonder?
Ik heb geen e-mail ontvangen

Als u geen mail heeft ontvangen nadat u besteld heeft kunt u de volgende stappen ondernemen.

  • Kijk in de spam map van uw email provider
  • Controleer uw email adres onder uw account instellingen
  • Stuur een email naar mike@hakenenmaken.nl

Ik kan het haakpatroon niet openen

De haakpatronen worden in pdf formaat verstuurd via de mail. De meeste computers, tablets en telefoons kunnen deze bestanden zonder problemen openen. Als dit niet het geval is heeft u waarschijnlijk een speciale applicatie die pdf bestanden kan lezen nodig . Een voorbeeld is Adobe acrobat reader.

Waar vind ik de track and trace code?

De track en trace code vindt u onder “Mijn account” -> “bestellingen”. Kunt u de code niet vinden? Stuur dan een mailtje naar mike@hakenenmaken.nl met het bestelnummer en postcode.

Hoe verkrijg ik de gekochte haakpatroon?

Nadat u een haakpatroon heeft besteld krijgt u een mail met een download link. U kunt ook het patroon downloaden via de website, de download link staat onder “Mijn account” -> “Downloads”

Zit er een verschil tussen bestellen met een account en zonder?

Ja, er zitten verscillen tussen.

Deze verschillen zijn:

  • Met een account kunt u de patronen onbeperkt opnieuw downloaden. Zonder account moet u de email met download link goed bewaren.
  • Met een account kunt altijd uw facturen terughalen en bekijken. Zonder kunt u de factuur alleen herbekijken met de originele bestelmail.

Bent u de email verloren en heeft u een bestelling geplaatst zonder account? Stuur dan een berichtje naar mike@hakenenmaken.nl en we zullen de email opnieuw versturen.